Jumaat, 26 Disember 2014

Cinta Pengakhiran Tiada Erti

huh.. dah lamanya tak update. ermm.. muhammad asyraaf bin jamil. dulu nama nie selalu wa sebut2.. nama nie jugak la wa sayang gila.. nama nie jugak la wa ingat jodoh wa.. n nama nie jugak la kuaga wa arap kan perkahwinan. masa berjalan bergitu cepat. pejam celik. pejam celik dah 4 tahun. tak sangkakan. tapi sayang. hanya 4 tahun je hubungan ku mampu bertahan. aku sendiri tak mampu nak ungkapkan apa2. semua orang kuaga, adik beradik tanya. masih bersama dia lagi ke??. hanya mampu ku lakukankan senyum dan katakan masih bersama lagi. ya allah.. betapa sakitnya. susah senang. sedih. duka. semua kau kongsi dengan aku. tapi mudahnya kau pergi tinggalkan aku dan memilih orang lain.
tabahkan hati yang terlalu sakit nie ya allah.. semoga satu hari kau berikan aku kebahagiaan ya allah.. semoga hati ku terbuka untuk menerima lelaki ya allah.. takutnya aku akan terjadi lagi macam nie. terseksanya hati.. hanya mu ya allah. dalam sujud dan doa ku rintihan hatiku. semoga awak bahagia dengan dia. mungkin awk dah tak sedar saya disini. tak pe.jangan risau. saya takkan bagi tahu sapa2 kisah kita.. dan saya takkan rampas hak sapa2. sebab saya tak penah rampas hak orang. sebab saya tahu akan rasa sakit macam mana orang tu rasa. awak ucap kan tahniah ye kat dia.. dia berjaya buat kita berpisah..dan berjaya memiliki awk sepenuhnya..
saya dah tahu awak dengan dia..buat apa saya nak tunggu lagi. saya tahu awak tak tenggok cd saya bagi tu.. awk tahu tak.. saya siang malam tak tido nak belajar buat benda tu untuk bagi kat awak.. untuk 4 tahun kita bersama. saya tahu sikit pun awak tak tenggok.
tak pela awak. saya doakan awak bahagi dunia dan akhirat. selamat tinggal kenangan.. awak cukup la mainkan perasaan pmpn yang terakhir adalah saya.. awak jangan la sakitkan hati wanita yang awak sayang depan mata awak sekarang. selamat tinggal awak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan